zondag 25 maart 2012

Postcrossing

Ik heb van de week mijn post crossing account weer geactiveerd. Het account bestond nog wel, maar ik had het laten liggen. Donderdag avond heb ik de knoop doorgehakt en heb een adres aangevraagd.

Ik kreeg een adres uit Ukraïne, en ze heeft op haar profiel een lijstje staan met ideeën voor kaartjes. En daar had ik natuurlijk niets voor in huis. Dus gisteren ben ik naar de Hema getogen en heb ik een zwart-wit kaart gekocht, met wat natuur en wat fun... (een koe die het loei gezellig vind in Almere vind)
Een leuke verzameling postzegels erop (waar kerst zegels al niet goed voor zijn )

Gelijk maar een 2e adres opgevraagd want ik had meer dan 1 kaartje ingekocht. Dat profiel had geen tips, dus heb ik een mooie kaart uitgekozen met klavertjes 4.

Dus doel # 80 en # 81 op gang gezet... want als mijn kaartjes aan komen, komen er mijn kant ook weer kaartjes op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten