maandag 26 maart 2012

Een klein lijstje met kleine tussenstapjes:

Gisteren aten we onbewust vegetarisch, door gebakken kaas ipv vis of vlees bij het eten. doel # 19
Ik heb zondag weer eens volkoren brood gebakken, en ook witte bolletjes, waarvan Riejanne er veel opgegeten heeft.doel # 17
Ik ben begonnen met het schrijven van de inleiding van mijn scriptie, al lijkt het alsof ik meer feedback krijg dan wat ik geschreven heb. Doel # 12
Ik ben maar weer even gestopt met rennen, mijn lijf is te moe en dat vind ik een risico. Ik ben dan ook telkens net niet lekker en net niet ziek. Doel #15 of # 16
Ik heb een afspraak gemaakt met de kappersschool als model, zodat ik waarschijnlijk straks een nieuwe coupe heb. Doel # 47

verder heb ik wat last van het uur verschil... vroeg naar bed dus maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten