zondag 4 maart 2012

doel # 36 en # 37: belaste zaken.

Zaterdag morgen belt mijn vader mij op: "Wanneer was je eigenlijk van plan iets aan je belastingen te doen?" Gevolgd door de vraag: "je hebt toch alle papieren al in huis?"

Toen kon ik er niet omheen!

bewijs van doel # 6
Zondagmorgen was ik veel te vroeg wakker, ergens in die grote berg papier die er op mijn bureau woont, moet ik alles hebben liggen en al had ik de lieve man gewaarschuwd, het is met toch iets te erg om echt alles te moeten gaan zoeken. Dus ik aan de slag, papier voor papier de stapels door (gelijk maar eens iets weg gedaan) en toen hij net voor 11.00 kwam, had ik bijna alles bij elkaar en het bijpassende programma al gedownload. (bij gebrek aan orde in de administratie heb ik jaren terug de DigiD codes uit mijn hoofd geleerd)

Een dik half uur en 2 kopjes koffie later was het ergste leed geleden. Op een bevestiging van 1 feitje na was alles duidelijk en klaar om verzonden te worden...

Waarom zie ik er altijd zo tegenop en valt het vaak mee?

Ik heb gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om de papieren van de kinderopvangtoeslag 2010  bij elkaar te zoeken en op te sturen.

En de doelen # 36 en # 37 zijn voor dit jaar afgestreept!

Volgend jaar beter? Nou mezelf kennende vast niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten