dinsdag 15 januari 2013

scriptie

#12. Mijn scriptie afronden

Vandaag dik een jaar na mijn eerste voorstel aan de directie, heb ik mijn laatste oordeel over mijn scriptie ontvangen. Een jaar gelden werd in een overleg tussen alle hoge bazen van de participanten van de brede school de @rchipel geconcludeerd dat alle partijen aandacht moesten gaan besteden aan woordenschatontwikkeling.


Dankzij directeur van Basisschool de @rchipel, kreeg ik de ruimte mijn eigen interesse om te zetten in een onderzoek. Hierbij ben ik blij met de input van mijn begeleidend  docent van Pabo Almere, mijn manager van uk @rchipel en regisseur van brede school de @rchipel.

Doordat ik vertraging opliep binnen mijn studie heeft de uitwerking van dit onderzoek wat langer op zich laten wachten. Met evenveel betrokkenheid heb ik het nu af kunnen ronden. Ik verwacht dat er draagvlak is binnen de verschillende werkvelden, voor mijn conclusies en aanbevelingen.

Ik wil heel veel mensen bedanken.
Allereerst mijn kinderen, Robin Camille & Riejanne Jasmijn en natuurlijk mijn echtgenoot Victor, die mij veel hebben moeten missen en ontzien om dit voor elkaar te krijgen. Hun geloof dat mijn afstuderen ook voor hun toekomst belangrijk is raakt me diep.

De enorme feedback waarin Mariska en Roel mij hebben voorzien, zijn onmisbaar geweest in mijn schrijfproces en zonder jullie vraag ik me af of het tot dit eindresultaat was gekomen.

Om inhoud aan dit onderzoek te geven, heb ik veel respons gekregen van de medewerkers van peuterspeelzaal de @rchipel en natuurlijk mijn collega’s van kinderdagverblijf uk @rchipel. Mijn collega’s van de voorbouw van basisschool de @rchipel, bedank ik voor het wegwijs maken in de wereld van Onderbouwd. Ik had het niet kunnen doen zonder jullie.

En tot slot bedank ik in het bijzonder mijn broer, ouders, schoonouders, alle vrienden en vriendinnen die hun steentje bij hebben gedragen aan mijn welzijn en mijn onderzoek

Liefs Eva

ps. van de directeur heb ik een 8 ontvangen en van mijn pabo-vakdocent een 8,5!

1 opmerking: