dinsdag 1 januari 2013

Goed begin van het nieuwe jaar

#20. 20 keer uit een Jamie boek koken
Als kerstpakket van de baas heb ik het volgende boek uit kunnen zoeken. Er staat me nog minder in de weg om Jamie te koken!

#61. 20 keer een spelletje spelen
Op oudejaarsavond heb ik met de kinderen op de Wii en op de DS spelletjes gedaan! Het was heerlijk!

#75. Computer opnieuw installeren
Als ik klaar ben met mijn afsuderen moet ik er toch echt aan geloven! Wie heeft er tips wat er op te zetten aan software?

Opleiding en Werk
Komende maand zal hier vele in groen veranderen... Van mijn vakdocent heb ik al een 8,5 voor mijn scriptie, nu nog kijken wat de directeur geeft. En ik moet nu echt geloven aan mijn afstudeer portfolio in elkaar te zetten... de laatste weken zijn aangebroken!


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je 8.5!

    Ik ben ook veel Jamie aan het koken de laatste tijd. Wij vinden vooral de Griekse salade en de gevulde paprika's erg lekker uit dit boek.

    Liefs, Roos

    BeantwoordenVerwijderen