zondag 5 februari 2012

hard werken

101 doelen halen is hard werken! Ik merk gewoon dat mijn weken voorbij vliegen en ik weinig tijd heb om stil te staan. Misschien maar even goed ook. Dinsdag heb ik grote stappen gezet voor mijn scriptie. Ik bedenk me trouwens dat ik daar dan nu ook iets mee moet, maar dat komt na vandaag wel weer.

Ik heb gisteren een opdracht afgerond van mijn Minor, een sub-onderdeel van mijn opleiding. De kinderen waren met hun vader naar het ijs in Zaandijk en ik wist dat ik de rest van de dag aan mijzelf zou hebben. Dan is mijn hoofd een stuk leeg en kan ik makkelijker effectief zijn. In een week of 2 zal ik dus mijn Minor gaan afronden en zal dat doel van mijn lijstje af gaan.

Over Zaandijk: ik hoorde Victor aan de telefoon uitleggen, dat het ijs natuurlijk heel fijn en bijzonder is, maar dat ik toch niet mee zou komen. Eva is namelijk aan het AFSTUDEREN en gaat daarnaast komende maanden FULLTIME werken. Een stap in mijn werkende leven die ik nog niet aan had zien komen, maar waar ik zo dankbaar voor ben. Maar dat heeft wel tot gevolg dat ik even niet kan kiezen voor schaatsen op natuurijs.Zo fijn dat iemand mij zoveel support geeft in het afstuderen, ik kan zelf de prikkels buitensluiten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten