maandag 6 februari 2012

doel #27 uit eten met vriendinnen

Hoe begin ik dit verhaal... eigenlijk al weken geleden!
Omdat mijn beste vriendinnenzussie gaat trouwen donderdag en ik mag getuigen (# 52) moest er natuurlijk een vrijgezellen party  komen... maar hoe doe je zoiets, als de bruid hoogzwanger is? 

Langzaamaan ontstond een plan voor een high tea bij haar thuis met knutselen, oude koeien en een lach en een traan. Maar daarnaast waren er meer mensen die er een beetje bij hoorden, dus hebben we er een diner bij Bazar achter geplakt en het plan was compleet. 

Wat is het raar om een vijf tal vrouwen te gaan bellen, die ik soms niet eens jaarlijks spreek, maar ik heb het gedaan en ze reageerden allemaal enthousiast! 

Zondag morgen, met een auto door de sneeuw naar Almere Buiten, daar de auto nog voller laden met knutsel spullen, heel veel eten (met dank aan de Partner van Kristy) en warm kopje koffie in de buik, op naar Amsterdam. 
Het viel enorm mee op de weg, dus we waren veel te snel ter plaatste, dus wij om de hoe ik de auto wachten tot de 3e getuige er aan kwam. Auto leeg op de stoep en parkeren en toen naar boven!! Het is wat om als zwangere een invasie over de vloer te krijgen. 

De middag liep perfect, eerst lekker thee drinken en eten, toen knutselen en ook nog even tijd voor een persoonlijk moment. Tranen, van geluk en herinneringen, maar ook heel veel lachen! En toen werd het al donker.. dus snel opruimen en met een stuk minder spullen de auto weer in: Op naar Bazar! 

Daar zaten de overige dames al klaar: precies zoals geplant! 
We hebben lekker gegeten, al was de trek niet zo groot, na alle hapjes van de middag. En net na 21:00 hebben we de dag afgesloten.. 

Een dag om niet te vergeten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten