dinsdag 28 februari 2012

Doel # 71, # 68 & # 91

Een vriendin van mij helpt met in een korte tijd aan 2 of nee aan 3 doelen!

Allereerst kreeg ik vandaag een hele mooie cadeaubon op de post met daarin het aanbod voor een klassieke massage (nee die foto's ga ik niet plaatsen) voor mijn verjaardag! Iets wat al heel lang op mijn lijstje staat en wat ik meteen na het afronden van mijn scriptie ook ga doen!

Volgens mij heeft zij namelijk mijn doelen goed bekeken, want naast het bijstaan met raad en daad over borstvoeding (dat doe ik ook als pasbevallen moeders er niet om vragen, nu ik geen VBN-er meer ben) kreeg ik een app-je of ik vrijdag een paar uurtjes wil komen kramen!
De eerste ochtend zonder kraamzorg en haar man moet werken. Ik heb vakantie dus wil ik dat heel graag doen! Kan ik gelijk doel # 68 gelijk dubbel en dwars inzetten!


ps. voor de mensen die het niet weten: ik ben een paar jaar vrijwilliger geweest bij de VBN borstvoedingnatuurlijk.nl/ en dan zit je aan protocollen vast, nu ben ik gewoon een moeder/vriendin met heel veel kennis en geen protocollen!

Borstvoeding is dan wel een natuurlijk iets, maar dat betekend zeker niet dat het vanzelf gaat. En in deze tijd van individualisering en marketing van kunstvoedingsfabrikanten is goede kennis over borstvoeding minder makkelijk te vinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten