zondag 12 februari 2012

Doelen #24 en #26 verwendag

De aanleiding was simpel:
Aangezien ik een hele drukke week had, met bijzondere gebeurtenissen, vond ik het niet nodig om mijn 35ste verjaardag met een bijeenkomst te vieren. Ik vind het namelijk niets om blij mee te zijn 35... een veel te grote mijlpaal.

Dus mocht ik wel uitslapen, nadat onze dochter de nacht onderbroken had met een vies bed (ik zal de details voor me houden) en al vroeg weer bij ons in bed lag. Maar gelukkig viel ik al snel weer in slaap en mocht ik rustig wakker worden met een echt kopje koffie op bed!
Toen ik eenmaal beneden kwam, was manlief al druk aan het bakken, appeltaart en brood! Een groter cadeau kan hij haast niet geven en toen ik mijn eerste stappen de woonkamer in zette klonk er een fijn verjaardags gezang. De woonkamer was gehuld in slingers... ik werd er vrolijk van!

Vervolgens had ik besloten om een dagje geen studie te doen... een dagje relaxen en met mijn gezin rommelen.

We zijn gaan schaatsen met zijn 4tjes op een sloot in de buurt. Daar bleken de buren een feestje in touw gezet te hebben, met muziek, koekjes en ijskoude limonade of warme chocolade. Oef.. ik kon me niet herinneren wanneer ik voor het laatste geschaatst had, en mijn schaatsen zijn nog uit de tijd van voor mijn zwangerschappen, dus wat krap. Zonder sokken was het beter vol te houden.

De mannen waren vertrokken om te kijken hoever je schaatsen kon en toen vloog er een politie helikopter over. Dan heb ik het wel even benauwd! Riejanne regelde hier en daar een lift op een slee bij een van de grotere kinderen en Robin was dus blijven plakken bij andere kinderen die aan het ijshockeyen waren.
En ik...ik zat het grootste deel van de tijd op een bankje in de zon.

De avond brak aan en ik mocht kiezen, dus belde ik Kimono  omdat ik mijn gezin kennis wilde laten maken met Japans eten. Die zaten vol! Oef dat was even slikken. Maar al heel snel kwamen ze met de oplossing dat in een van hun andere restaurants met het zelfde concept wel plek zou zijn. Nou daar zeg ik geen nee tegen! Dus nette kleren aan en op naar Sapporo

Daar hebben de kinderen zich prima gedragen, Robin heeft echte sushi geproefd, noodle soup gegeten en ze hebben samen genoten van bergen mini loempia's en nog wat frietjes.
Manlief en ik hebben ondertussen genoten van diverse hapjes van de menukaart!

Meer dan 2 uur later, sloten we af met een toetje en werden we nog verrast met vuurwerk een verjaardagslied van (een deel van) het personeel. Een betere verjaardag kon ik me nu niet wensen!

Dus ik heb Sushi gegeten en ik ben uit eten geweest mijn mijn gezin.
De volgende doelen zijn behaald!

#24. Sushi gaan eten 
#26. Uit eten met het gezin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten