zaterdag 18 februari 2012

doel # 8 Afronden Minor

Wat ben ik blij dat ik daarbij het einde in zicht zie! Ik heb afgelopen dinsdag mijn minor map op het bureau van mijn docent gelegd en komende dinsdag heb ik een gesprek erover. Ik denk dat ik er trots op ben, het is een behoorlijk resultaat, voor mijn doen.
Maar ook dan slaat de twijfel ineens toe: zal ze het met me eens zijn? Is het wel wat ze verwacht en vooral: ben ik niets vergeten!!!!
Het eerste punt dat in mijn afstudeer POP staat: de onzekerheid, is in deze periode vol op op de voorgrond aanwezig. En laat dan nou niet zozeer een helpende hand zijn in mijn prestaties.
Wie heeft daar nog tips voor?

Maar op nog 2 dingen na kan ik punt # 8 van mijn lijstje afwerken! En daar moet ik trots op zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten