maandag 25 februari 2013

I did it!

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken (ipv mijn hardloopschoenen) en heb me ingeschreven voor de City run Almere.
Ik ben moedig en heb me ingeschreven voor de 7 kilometer run en schat nu dat ik daar een uur voor nodig ga hebben. Als ik namelijk de afstand van de laatste trainingen vermenigvuldig tot 7 kilometer, dan  heb ik er een uur voor nodig.

Mijn buurvrouw Zoyra, startte  meer dan een jaar geleden een hardloop actie om geld in te zamelen en dit jaar heeft dat een vervolg:

Team Bjorn* voor Metakids
Voornaam: Zoyra

Op 16 juni 2013 Loopt "Team Bjorn* voor Metakids", de Almere City Run!
In oktober 2011 hebben wij onze prachtige zoon en broertje Bjorn na 8 maanden verloren aan een zeer zeldzame stofwisselingsziekte; de ziekte van Pompe. Met mijn inzet voor Stichting Metakids, hoop ik ooit een ander dit enorme verdriet te besparen. Om meer wetenschappelijk onderzoek naar stofwisselingsziekten mogelijk te maken, wil ik graag geld inzamelen voor een (betere) toekomst voor kinderen met een stofwisselingsziekte!
Inmiddels zijn er weer een heleboel lieve mensen uit onze omgeving die dit jaar met mij mee gaan lopen! De lopers van het enorm gemotiveerde "Team Bjorn* voor Metakids" zijn te zien tijdens verschillende afstanden van de Almere City Run; de kidsrun, 4 km, 7 km, 14 km & 21 km!
Help je ook mee aan een (betere) toekomst voor kinderen met een stofwisselingsziekte?


Ik steun team Bjorn* door mee te lopen en daarmee aandacht te vragen voor Metakids. Maar mooi zou zijn als mijn lezers team Bjorn* steunen met een donatie. www.metakids.nl-team Bjorn

Hiermee wil ik het volgende doel halen:
#16. Meedoen aan een loopwedstrijd (city run of gaasperplasrun)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten