maandag 17 december 2012

update

Doelen in ontwikkeling:

#12. Mijn scriptie afronden. Vandaag zijn we de laatste dingetjes eruit aan het halen en ga ik printen en binden om het vervolgens af te gaan geven. Het einde is in zicht!

#13. Afstuderen: de aanvraag afstuderen is ingeleverd!

#17. 100 volkoren broden bakken. Hier schrijf ik binnenkort een aparte blog-post over

#19. 50 keer vegetarisch eten. Ik heb alweer 3 keer geen vlees gegeten..

#22. 20 weken foto uitdaging voltooien. Nog 2 foto's en dan heb ik alle foto's gemaakt en gepost op mijn blog http://fotouitdagingeva.blogspot.nl/

#88. Naar de BeatBusters (met Ramona). Ik heb kaartjes gekocht voor Def P en de Beatbusters voor Victor en mij. Ik had een cadeautjes gekregen met de voorwaarde dat ik er iets mee zou doen voor mijzelf. Ik gun mijzelf en ons een avondje uit! Ik ga dus niet met Ramona, maar ik ga!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten