zaterdag 8 december 2012

Balans

Mijn hoofd wil even snel mijn studie afronden, mijn lijf roept me terug. 
Ik wil alles doen voor de klas, maar thuis heb ik spierpijn.
Ik zie de troep in huis, maar mijn bed roept harder.

Deze periode ben ik constant bezig met het afwegen van belangen, mijn belangen. 
Waar leg ik de nadruk op, en wat laat ik nog steeds "even" liggen. 
Ik ben zoekende, elke week opnieuw naar een nieuwe balans. 
Ik loop over een koord, balancerend tussen wat ik wil en wat ik kan.
Balancerend tussen wat anderen van mij verwachten en wat ik kan geven. 

Stapje voor stapje lijk ik  het te vinden, maar toch val ik nog regelmatig van het koord af, maar ik blijf erop klimmen. Ik wil mijn doelen halen in mijn eigen tempo... met vallen en opstaan. 


1 opmerking:

  1. Succes lieverd! Je bent volgens mij op de goede weg.

    Liefs, Roos

    BeantwoordenVerwijderen