zaterdag 22 december 2012

Loesje

Dit is de leidraad door mijn studie. 
Veel meer mensen dan ik zien dat ik het kan, dan dat ik het altijd voel en geloof. 
Maar ik ben goed op weg!

Ik heb besloten om toch echt pas aan werk te denken als ik mijn studie totaal heb afgerond! 
Ik heb vertrouwen in de toekomst en mijn kracht om altijd weer werk te vinden. 
De onderstaande Loesje leer ik een beetje relativeren. 
Ik heb altijd werk gehad en zal heus weer werk tegenkomen. 
Meestal rol ik er zo in en komt het vanzelf op de pootjes terecht, maar dat betekend niet dat alle nachten nu zorgeloos en lang zijn. Meestal zijn ze toch onrustig en vol bijzondere dromen. 

Dat is wat ik afgelopen periode enorm gevoeld heb. 
Eigenlijk onderken ik nu pas echt hoe enorm ik overspannen was. 
En ik ben mezelf zo enorm tegen gekomen en heb zo'n strijd met mezelf geleverd, 
maar eigenlijk kon ik pas groeien toen ik gestopt was met het strijden tegen mezelf. 
Ik vecht niet meer tegen de windmolens, 
ik vecht niet meer tegen mijn onzekerheid. 
Ik voel het, ik onderken het en ik probeer het los te laten. 
 Dat lukt heus niet alle keren, maar het lukt al beter dan eerst. 


1 opmerking: