zaterdag 4 augustus 2012

#45. Kleine olifant weer op poten zetten

Nu ik een aantal weken rustig aan moet doen en ik moet doen wat ik leuk vind, is het moment aangebroken dat ik voor mijzelf bedenk wat ik met www.kleineolifant.nl wil. Een klein oproepje en ik heb alweer diverse opdrachtjes die passen onder kleine olifant. U vraagt - ik maak.
Naast het naaien, haak ik ook voor anderen. Mutsjes als kraamcadeautje en voor een lieve vriendin die aan de chemo moet gaan.

Het voelt fijn om nuttig te zijn, maar ik merk ook dat ik niet het tempo en de concentratie heb die ik van mezelf ken. Maar toch ga ik verder.. stapje voor stapje.. belangrijkste eerst.

Gisteren was ik bijna zover met knippen, dat ik de machines op tafel wilde zetten en ineens wordt er op het raam getikt. Een goede vriendin stond voor de deur met een werkje en spulletjes. Wat hebben we heerlijk zitten kletsen! Meestal kletsen we terwijl er toch oortjes in de buurt zijn, maar nu zonder en dat geeft toch een andere dimensie!

Vriendschap... heel waardevol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten