woensdag 29 augustus 2012

de stad in

Vorige week was het voor het eerst in jaren weer eens zover. Mijn moeder en ik gingen lekker samen de stad in. Om te winkelen voor kleding, vinden we mijn woonplaats erg makkelijk (ook omdat mijn moeder moeite heeft met het lopen van grote afstanden) Dus auto in de parkeer garage, onder de V&D en rondkijken maar!
Al sinds ik een klein meisje ben, ga ik regelmatig met mijn moeder winkelen. Van te voren bepalen we wat ik nodig heb en wat de budgetten van haar en mij zijn. De situatie was weer precies als toen ik een klein meisje was, ik had broeken nodig en mijn moeder had budget. Vroeger gingen we dan de hele Kalverstraat af en zo nodig ook de een stuk Nieuwe Dijk, bekeken alles en kochten op de terugweg wat we gezien hadden en waarvoor we gekozen hadden.
Zo hebben we eerst de opruiming van de V&D gekeken, maar besloten toen toch naar de Miss Etam gegaan, waar ik zeer goed geslaagd ben. 2 broeken, 2 hempjes, 1 trui/tuniek en een jasje en het allerleukste is, het is bijna allemaal met elkaar uit wisselbaar! En het grappigste: precies in budget!



Dus ik kan weer een doel 
van mijn lijstje afstrepen

#48. Mezelf een nieuwe 
outfit aan laten meten.

2 opmerkingen:

  1. Slim dat je eerst bekeken hebt wat je precies kunt uitgeven. Ik denk dat veel mensen het andersom doen. Uitgeven en dan maar zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps: Ik vind je header heel leuk. Doet me aan Zuid-Afrika denken.
    En (stom misschien) aan het label voorop de amarula(likeur)fles. Met een olifant voorop.

    BeantwoordenVerwijderen