dinsdag 21 mei 2013

Update rennen voor Metakids

Al maanden geleden heb ik de knoop doorgehakt, door mezelf op te geven voor de Cityrun Almere. Nu komt het serieus dichterbij en heb ik door een extreme verkoudheid weer niet kunnen trainen. Vandaag moest ik mezelf de deur uit schoppen en was ik aangenaam verrast dat mijn manlief overwoog om mee te lopen. Ach zo hard loop ik niet en samen is het niet zo erg om wat langer te wandelen, dus naast het oppakken van de training bood ik mezelf gelijk een extra uitdaging. Ik ging de route die op Runkeeper zo'n 5 km is lopen.

In eerste instantie wilde de GPS het niet doen en had manlief energie over, maar gaandeweg had hij het toch pittig en nam de Runkeeper toch op wat ik aan het lopen was. Het programmaatje van de dag van Evy was niet genoeg om het uit te lopen, dus plakte we er een paar minuten aan vast en eenmaal lopende viel dat niet tegen.

 #15. Een rondje kasteel rennen zonder wandelpauze (= 7 km)
 #16. Meedoen aan een loopwedstrijd

Ik loop de Cityrun Almere op 16 juni voor team Bjorn* voor Metakids. Ik loop mee voor de aandacht voor kinderen met stofwisselingsziekten en als hart onder de riem voor mijn lieve buurtjes Zoyra, Frank en Suze die hun Bjorn* daardoor nu moeten missen.

Wil je deze actie volgen kijk dan op: https://www.facebook.com/IkloopvoorMetakids

Wil je deze actie steunen kijk dan op: http://metakids.nl/ team Bjorn*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten