zondag 26 mei 2013

Heen en weer schuiven met doelen

Een poos terug had ik doel #74 Een Geocache oplossen, vervangen, door haakles geven aan vriendinnen. Maar plotseling heb ik het oorspronkelijke doel behaald.

Na even aarzelen heb ik besloten om dan doel #93. Een boek achterlaten op bookcrossing,  te vervangen door haakles geven aan vriendinnen.

Na het maken van een nieuwe inlogcode, ben ik vlot op stap gegaan met mijn kinderen. Ze waren enthousiast om  op zoek te gaan naar de schat en zoonlief had de hints snel begrepen. Vliegensvlug, lag hij op zijn buik te hengelen en hadden we de schat!

Vandaag zijn ze trots opnieuw op pad, maar ik ben niet mee. Ik ging mijn Metakids shirt kopen, op de bijeenkomst.
Gisteren dik 5 km gelopen, dus Cityrun... ik kom eraan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten