zaterdag 13 oktober 2012

Simon en zijn mama

Op donderdag morgen, stapte ik uit de auto om de school binnen te lopen en merkte ik een pas verzonden Appje op. "Lieve Allemaal, om 5.25 zijn wij de trotse ouders van Simon Lucas geworden"

Die avond sprak ik met de nieuwe mama, van haar 2e zoon. En zoals meteen, komt de borstvoeding natuurlijk ter sprake. Ze weet heel goed wat ze moet doen, en ik merk dat ze haar gevoel laat spreken, maar toch is het heel fijn om te horen dat je het goed inschat, je bent natuurlijk pas net bevallen en je lijf is op hol.

Jammer genoeg was ik vrijdag middag, mijn telefoon in de auto vergeten, want via de app was er nog een berichtje binnengekomen, die ik pas vanmorgen kon beantwoorden. Het mooie is, dat de kleine Simon, zelf al gekozen heeft om het goed te doen!

Straks mogen we even baby snuffelen! Er is maar een handje vol mensen, waarbij ik zo snel na de bevalling wil en mag komen, snuffelen, meekijken en feliciteren. Een ontroerend besef!

"Lieve alle 4, ook via deze weg,
Heel veel geluk en gezondheid samen!
Deze kleine man had niet in warmere armen kunnen landen!"


#68. Nog 3 vrouwen ondersteunen met Borstvoedingszaken

1 opmerking: