donderdag 25 oktober 2012

#97. Naar Londen

Het doel #97. Naar Londen heb ik veranderd in een andere stedentrip
Naar Disneyland Parijs!

In 2007 waren mijn schoonouders 35 jaar getrouwd. Het plan was, om dat jaar met zijn allen naar Parijs te gaan en Disney bezoeken. Maar ik, of eigenlijk Riejanne gooide roet in het eten. Zij besloot om 11 dagen laten uitgerekend te zijn, en ik wilde niet met 38 weken zwangerschap nog naar het buitenland. Helemaal niet omdat mijn nicht een aantal jaar daarvoor vroegtijdig bevallen was, in op huwelijksreis in Parijs.
Dat jaar spraken we af, dat we 5 jaar laten alsnog zouden gaan.

Ook dit jaar, ging het niet vanzelf: Ik zou afstuderen en vrij krijgen was lastig, dus is het uitgesteld tot het najaar. Eindelijk zijn we met zijn 10-en vertrokken naar Parijs.













Kort samengevat: het was een magische ervaring!!

2 opmerkingen:

  1. Ik wist helemaal niet dat jullie zouden gaan! Wat fijn dat het zo leuk geweest is, dat konden jullie vast wel even gebruiken.

    xxx, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit. Ik ben blij, dat jullie zo genoten hebben. Was het erg druk?

    BeantwoordenVerwijderen