zondag 14 oktober 2012

Jamie Oliver

Ik heb 2 keer uit Jamie gekookt: Pompoentaart en Cakejes! 

De pompoentaart heb ik samen met Riejanne en Sofie gemaakt 
En vandaag de cakejes met Robin en Riejanne (en een beetje kleurstof) 
 
 
#20. 20 keer uit een Jamie boek koken

Het volgende doel heb ik veranderd: #74. Een Geocache oplossen naar: #74 Haak les geven aan vriendinnen.

Het ontstond op het forum waar we al 9 jaar schrijven, Angelique, wilde wel weten hoe ze kon gaan haken, Beppos sloot zich daarbij aan, dat ze nog een tas met bolletjes wol had liggen en zo ging ik ons jubileum weekend in, met 2 kratten haakspullen en boeken.

En het haken stak elkaar aan, Loes ontdekte dat ze het nog kon en dat ze freestyle-haken erg leuk vindt. En Leaze en  Cindy probeerden het, waar ze snel de haakspullen bij door de kamer lieten vliegen.

Angelique en Loes, zijn thuis aan het haken geslagen en Yvonne wil nog haken voor Dummies via de computer. En ik.. ik heb meer ideeën dan mijn handen kunnen maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten