woensdag 31 oktober 2012

Onverwachte hoek

En daar zit je dan op een woensdag ochtend, in de wachtkamer van de UWV. Ik ben namelijk nog steeds ziek gemeld, en moest op gesprek komen.

Ik heb heel eerlijk en open verteld hoe het met me gaat: Dat ik 2 dagen naar stage ga en dat dat energie kost (maar dat is toch logisch) en dat ik gisteren een gesprek had met mijn scriptie begeleider. En in hoeverre ik nog concentratie klachten heb. Zij ziet mij nog niet 5 dagen in de week voor de klas staan, met deze klachten. En dat is voor haar een reden om pas over 8 weken weer een bel afspraak in te plannen...

Verder: de komende 4 weken ga ik mijn 1e versie van mijn scriptie in elkaar zetten. Alle hulp is welkom, maar ik ben moeilijk te helpen!

Ik ben deze dagen bezig geweest met de volgende doelen:
#12. Mijn scriptie afronden
#14. Stilstaan bij mijn werkende leven

1 opmerking:

  1. Fijn dat je in ieder geval de rust hebt om je nog acht weken te concentreren op je studie.

    Liefs, Roos

    BeantwoordenVerwijderen