zaterdag 9 juni 2012

update

Omdat ik nogal veel energie nodig heb voor het dagelijkse leven, heb ik weinig energie en tijd over voor extra doelen.
Maar onbewust ben je toch nog bezig met wat doelen.
Met heel kleine stappen  ben ik met mijn scriptie bezig. Het gaat absoluut niet in het tempo wat ik van mijzelf ken, maar toch ik doe iets.
Verder heb ik met Riejanne een plan gemaakt voor haar sprei, al heb ik alweer een ander plan in mijn hoofd dan Riejanne, maar haar idee, die op de knutselblog staat. Dat is grotendeels omdat ik het project in een aantal kleine stukken wil hakken, zodat ik het mee kan blijven nemen onderweg.

Het brood staat in de machine, en kan zo de oven in. Door de week heeft Manlief mijn bakkerij over genomen, doordat ik er te weinig ben. De avondvierdaagse maakte het natuurlijk niet beter. Het is heerlijk om 4 avonden te wandelen met de kinderen, maar ook tijdrovend en vermoeiend.

Het doel van het verkopen van oud speelgoed ga ik aanpassen. Ik heb namelijk een flink deel van het goede speelgoed weggegeven aan vrienden met kinderen. De little people garage met de brandweer kazerne is naar Kasper en ook een rode loopauto. De Lego Primo gaat naar Julius en nu is het wachten op een klein meisje die meisjes speelgoed van Riejanne kan hebben. Riejanne heeft laatst al een paar knuffels uitgezocht die ze niet meer wil hebben. Als ik er geen nieuwe eigenaar voor kan vinden, gaat het naar het Leger des Heils.

1 opmerking:

  1. groot succes de garage! en als zijn beentjes wat langer worden zie ik m zo door de tuin scheuren op de rode auto! dank!

    BeantwoordenVerwijderen