zaterdag 9 juni 2012

Stem op mijn Poll


Als ik naar mijn lijst kijk, mis ik het volgende:
"Het bezoeken van de Artis Zoomer Avond"
"In juni, juli en augustus is Artis elke zaterdag open tot zonsondergang. Er zijn verschillende activiteiten, studenten van het Conservatorium van Amsterdam zorgen voor muziek en als afsluiter is er elke ZOOmeravond een optreden van een bekende artiest." bron: Artis.nl


Wij zijn enthousiaste Artis bezoekers, maar het laatste jaar kwam het er niet van om de Zoomeravond te bezoeken, terwijl het een meerwaarde is voor de Artis beleving.

Mag ik het doel: "#82. Als gezin 6 keer naar de bioscoop 0/6"
vervangen door:  "#82 Als gezin 6 keer naar de Artis Zoomer avond 0/6"

Stem en ik luister naar je mening!

2 opmerkingen:

  1. Waarom zou dat niet mogen? Het is jouw lijst, jouw doelen, en ik vind dat je jezelf de ruimte mag gunnen om ze aan te passen wanneer dat goed voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag input van mijn omgeving, ik vind het belangrijk wat de mensen die met mij leven hiervan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen