vrijdag 11 mei 2012

Vriendschap

Van de week vroeg een lieve vriendin van mij uit een ander deel van het land, of er nog iets was, wat ik kon gebruiken voor een van mijn kinderen. Omdat ik in mijn omgeving veel mensen heb met meisjes in de leeftijd van Robin, heb ik voor Riejanne altijd genoeg spullen... maar voor Robin is dat lastiger.


En veel sneller dan verwacht stond er vandaag dus al een groot pakket in de gang, toen ik thuis uit mijn werk kwam.

Natuurlijk had schoonpa het eten klaar en moesten we toch echt eerst eten. En toen het eindelijk afgeruimd was en de kinderen in pyjama, mocht ik het open maken.



Eerst kwamen er jassen naar voren, die door de kinderen gelijk aangetrokken werden. Een piloten muts waarom gevochten werd een gehaakte poncho en heel veel jongens kleding!! Robin werd er helemaal druk van en trok 3 lagen over elkaar aan! Hij straalde!





Een foto kon niet uitblijven, maar mijn kanjers waren mega wiebelig... dus moeilijk goed op de foto te zetten., maar het enthousiasme straalt er wel vanaf!

Met een nieuwe pyjama aan en nieuwe sloffen ligt mijn zoon nu in zijn bed, want deze schatten kon hij nog niet loslaten! Samen hebben we een setje kleding uitgekozen wat hij morgen aan mag en ik durf te wedden dat hij al heel vroeg aangekleed beneden zal zijn!






Lieve Doenja, enorm bedankt voor de spullen, ik heb hier 2 op en top gelukkige kinderen! En als de kinderen gelukkig zijn: dan is deze moeder dat ook!
In deze periodes zijn het de mensen die zo goed met me meedenken, die me op de been houden!

Zoals Huub van de Lubbe lang geleden schreef, het lied is van onze trouwdag "7e Hemel" gespeeld is zegt het pakkend.

"Wanneer gaat het nou geweldig? Wat gaat nou van zelf? 
Dat het makkelijk was heb ik nooit horen beweren 
Maar met vrienden samen is alles te verteren 
En keert soms de zaak zich om en dan lukt het vaak weer wel"

2 opmerkingen: