zondag 20 mei 2012

motregen

Na het duidelijk worden van wat veranderingen, kwam er ineens een berg moeheid naar boven. Ik weet niet eens of het echt moeheid of meer verslagenheid is, wat mij in mijn stoel deed belanden en me even het gevoel doet geven dat ik stilsta. Gelukkig had ik voor mijzelf een vol programma bedacht met de kinderen, anders was er helemaal niets ondernomen (en dat is voor de kinderen en de sfeer in huis niet goed.)

Mijn meisje had een vriendinnetje te spelen en we zijn heerlijk naar de speeltuin geweest. De kinderen hebben er heerlijk gespeeld en ik heb me zitten ergeren aan andere ouders...
Met mijn oudste heb ik lekker een spelletje gespeeld.

Mijn zoon werd uitgenodigd om op een verjaardag bij zijn aanstaande.Waar we met zijn allen natuurlijk op de visite gingen. En daarna was het tijd om naar de verjaardag van ons nichtje en haar vader te vertrekken. Gelukkig scheen de zon en kon ik me even een beetje ontspannen.

Welke doelen ben ik wel mee bezig geweest?
# 100 Ik ben aan het kijken of ik deze zomer met de fiets een paar dagen weg kan. Het is dan de bedoeling om dan elke nacht ergens anders te slapen en zo een klein rondje te maken.

# 28 Ik ben naar de biologische markt geweest, met de fiets en de kinderen.

# 61 Ik heb met Robin een spelletje Zeeslag gedaan!

# 80 Er is een kaart aangekomen in USA

# 17 En er staan weer broden te rijzen.

Eigenlijk zou ik nu in de motregen moeten gaan rennen, maar zelfs daar heb ik de moed niet voor..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten