donderdag 25 juli 2013

zonder suiker

Een paar weken terug kreeg ik een ingeving. Zou het voor mij, mijn lijf en mijn geest niet eens verstandig zijn om te minderen met geraffineerde suiker. Ik weet nieteens waar het precies vandaan kwam, maar de gedachte infiltreerde mijn hoofd.
Om deze uitdaging goed beslagen ten ijs aan te gaan ben ik op zoek gegaan naar informatie. De meeste zoektermen komen uit op betaalde programma's die je gouden bergen beloven, maar je ook bergen goud kosten.

Waarom wil ik het dan doen?
Ik heb te veel hoofdpijn de laatste tijd, maar ook een opgeblazen gevoel.
Ik wil een voorzichtige start maken met een gezondere BMI
Ik wil minder afhankelijk zijn van suikers.
Ik wil bewuster zijn van wat ik eet.
En in de loop hiervan zal ik meer argumenten tegenkomen.

Wie doet er mee?
Ik start morgen en zal proefondervindelijk ontdekken wat het voor mij inhoud.Maar ervaringen van iemand die me voor is gegaan kan ik goed gebruiken. Of doe je zelfs mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten