vrijdag 26 juli 2013

Dag een

Vanmorgen startte de dag prima,  beschuit met aardbei is geen straf. En tussendoor lukte het me prima om na te denken bij wat ik van mezelf mag eten. 

Toen werd het lastiger, ik ging namelijk boodschappen doen met mijn meisje. Omdat Robin geen lactose mag eten ivm een intolerantie,  was dit de gelegenheid dat zij zonder hem te pijnigen te eten wat hij nu niet meer kan.  Een soft ijsje met spikkels.  Ik vind dat zelf ook heerlijk, maar het is ongetwijfeld een suiker bom.

Vanaf dat moment heb ik continu het gevoel dat ik wat moet eten, terwijl ik inmiddels ook voel dat mijn buik vol zit. En ik mis mijn glazen sinaasappel limonade.... Nog een suikerbom. Daarvoor drink ik nu 1/3 bessensap & 2/3 spa.  En heel veel thee....

Ook heb ik inmiddels een lichte hoofdpijn. .. maar met welke reden is nog onduidelijk.
Vroeg naar bed dan maar. ... morgen dag twee. 

1 opmerking:

  1. Ha Eva,

    Goed bezig! Ken je deze site al:
    http://suikerwijzer.nl/

    Ik vind zelf de abrikozenkoekjes en worteltaart erg lekker!

    Drinken vind ik zelf het lastigst er blijft weining anders over dan thee en water. Soms maak ik wel eens een (groene) smoothie, ook erg lekker.

    Succes!

    Liefs, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen