zondag 29 juli 2012

Artis Zoomeravond nummer 2

Manlief moest werken en de kinderen waren al in Amsterdam, dus wat doe ik dan? Ik sta vroeg op, maak een schaal met pasta salade, een schaal fruit en neem drinken en lekkers mee. Tussen 12.00 en 13.00 was ik al in Artis. De hele dag heb ik heerlijk met de kinderen rond gehobbeld.

Naar de speeltuin, naar de schmink, naar het planetarium,  Toen toch maar de workshop zang vanaf een zitzak bekijken. En toen kwamen de eerste berichten van aanhakers. (het was inmiddels na 17.00)

Op een mooi grasveldje bij een prachtig beeld, hebben we de kleedjes neergelegd, en zijn we lekker gaan picknicken! Manlief had nog een wijntje meegenomen en voor het eerst in hele  lange tijd heb ik de slappe lach gehad! Even stilstaan in het hier en nu. 

Artis de Partis was ook mee, en er is flink met hem gespeeld. Op een moment lagen alle kinderen op een zitzak, onder een kleedje en Artis de Patris ook! Daardoor waren de kinderen Artis de Patris wel kwijtgeraakt... maar een zoektocht eindigde met een meneer die hem gevonden had. 

En ineens was het tijd om op huis aan te gaan.. schmink weer afwassen en de voeten schoon (want de kinderen lopen in Artis graag op hun blote voeten) en op huis aan. En voor het eerst in lange tijd kwam ik thuis aan met 2 slapende kinderen.

PS. De maaltijd was vegetarisch! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten