zondag 8 januari 2012

inspiratie

Op een studiedag van mijn werkgever pakweg 2 jaar terug, volgde ik een workshop van Dennis van der Geest. Hij sprak erg inspirerend (en ja het is ook fijn naar die man te kijken) Hij vertelde over hoe hij aan talent voor sport niet genoeg had gehad om aan de top te komen, maar door wilskracht en het stellen van doelen toch de Olympische spelen gehaald heeft.
Je moet je doelen niet te groot maken en haalbaar. En vooral, als je een doel behaald dit vieren.

Op dat moment was ik al studerende en bij elke stap en elk onderdeel dat ik afrond, probeer ik trots te zijn. Trots op dit behaalde doel en op mijn wilskracht doelen te blijven behalen.

Ik kies ervoor om een aantal doelen te stellen die vaak terug komen, zoals broodbakken en koken. Dat zorgt er dan voor dat ik regelmatig terug moet keren op mijn blog en ik bewuster blijf van de doelen die ik halen wil.

Willen ook jullie, mijn lezers, mij blijven inspireren en me helpen doelen te behalen? Reageer dan op mij, dat mag ook kritisch, want zoals Huub van der Lubbe van De Dijk, al lang geleden schreef en regelmatig zingt: "Ik kan het niet alleen!"

Liefs Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten