dinsdag 10 januari 2012

Een beetje doelloos?

Vandaag was het een doelloos dagje, dacht ik. Ik moest gewoon wat dingen gaan doen voor mijn studie (oeps daar zijn de doelen alweer). Ik heb wat mailtjes verstuurd, een lesplanning gemaakt en stil gestaan bij wat organisatorische zaken. En wat kost mij dat veel moeite... ik merk echt dat de rek er zo aan het einde van de studie uit is, maar uiteindelijk had de dag wel een positief einde, want we hadden de laatste dinsdagavond-collegeavond! Vanaf nu hebben we geen hoorcollege meer op de dinsdagavonden!

Op de donderdagavonden hebben we komende tijd ook steeds minder vaststaande college's dus wat zal ik een rust krijgen. Die rust is voornamelijk voor mijn gezin en in mijn hoofd, maar het afstuderen op zich zal druk met zich meebrengen.

Ik heb wel een concrete afspraak gemaakt met een vakdocent om de Minor af te kunnen ronden! Ik ben een deadline werker, dus zo'n deadline stellen is voor mij een goede stok achter de deur. Dus ik ben hard bezig met dat doel!

En toen kwam ik thuis, op de fiets (was niet eens een doel, maar voor het conditie opbouwen wel een goede zet) kwam er weer een doelletje voorbij: er moet morgenochtend wel brood zijn... Brood 3 van de 100 zit in de machine en tegen de tijd dat de wekker gaat, ruikt het hier naar vers volkoren brood!! Jammie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten