maandag 3 september 2012

een nieuw schooljaar

Als je mij een jaar terug had gevraagd, hoe de wereld er uit zou zien, was het een ander beeld dan wat ik nu heb, ongetwijfeld! Maar terug kijken op oude dromen heeft geen zin. Ik wil in het hier en nu staan en kijken hoe ik nu verder kan om mijn doelen te halen.

Allereerst: Ik heb net een mailtje naar een docent gestuurd over een werkstuk wat we opgestuurd hebben, en niets meer over gehoord hebben. Ik wil de bevestiging dat het voldaan is, dan kan ik mijn minor afronden, als doel afsluiten!

En dan komt straks het uur van de waarheid: ik ga weer verder met mijn scriptie! Ik heb wat ideetjes opgedaan, maar de eerste stappen zetten is moeilijk en ik heb er gelijk alweer van wakker gelegen (dat is niet handig)

En dan de grootste aardverschuiving: het rooster van de kinderen is veranderd! Ze gaan nu 5 dagen in de week tot 14.00 naar school. Ze eten alle dagen een broodje op school en kunnen nu op 3 middagen afspreken met vriendjes!
Ik ben benieuwd of het brengt wat we ervan hopen!

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Wat leuk om te horen dat de kaarten worden gewaardeerd door je kids.
    :)
    En dat je meisje rose leuk vindt had ik dus goed ingeschat? Aangezien ze het boven haar bed heeft gehangen. Lief!Succes met je gestelde doelen.

    BeantwoordenVerwijderen